Διαφήμιση
Todd Wells (Specialized S-Works Epic 29er)

Ο Todd Wells είναι ένας από τους κορυφαίους αθλητές του Cross Country αλλά και του Cyclocross. To 2010 στέφθηκε πρωταθλητής Αμερικής και στα δύο αθλήματα, ενώ το 2011 κέρδισε τον φημισμένο μαραθώνιο αγώνα Leadville Trail 100 αλλά και την 7η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα XC που έγινε στο Champery της Ελβετίας. Ο αμερικανός αναβάτης, κάτοικος του Durango στο Colorado, καβαλάει το 29άρι S-Works Epic της Specialized, σε μέγεθος XL (είναι ψηλό παιδί!). Σε πρόσφατη επικοινωνία που είχαμε μαζί του, μας είπε λίγα λόγια για το "μεγάλο" FS του:

"Το ποδήλατο με το οποίο αγωνίστηκα για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν του mountain bike ήταν το S-Works Epic 29er. Εξοπλισμένο με πιρούνι Specialized/SRAM SID, λαιμό σέλας Specialized S-Works και σέλα Phenom 143 με carbon ράγες, Carbon Roval τροχούς, SRAM XX χειριστήρια και μετάδοση με κασέτα ΧΧ 11-36, δισκόφρενα Black Box SRAM, τιμόνι riser Syntace Carbon και λαιμό Syntace 110, χειρολαβές ESI grips, πετάλια Crank Bros Eggbeater 11, και ελαστικά S-works Renegade ή Fast Track 1.95" της Specialized."

Ο Todd είχε σε κάθε αγώνα τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ του S-Works Stumpjumper 29er (hardtail) και του Epic 29er ανάλογα με το πόσο κακοτράχαλη ήταν η κάθε διαδρομή. Τελικά, πέρασε τον περισσότερο χρόνο πάνω στο Epic του, με το πίσω Brain συνήθως στην πιο σφικτή του ρύθμιση ή με 2 κλικ άνοιγμα αν η διαδρομή ήταν πολύ κακοτράχαλη. Στο πιρούνι, το Brain ήταν συνήθως 1 κλικ ανοιχτό από την πιο σφικτή ρύθμιση του ώστε το ποδήλατο να είναι στημένο αρκετά σκληρό, για τους αγώνες. Οι πιέσεις στις αναρτήσεις του ήταν περίπου 100 PSI για εμπρός και περίπου 140 PSI για πίσω. Προτιμά το ποδήλατο να είναι σκληρό στο ομαλό έδαφος και το Brain να ανοίγει όταν το έδαφος αγριεύει, ώστε να έχει μια πιο μαλακή αίσθηση του ποδηλάτου τότε.

Για τα ελαστικά του μας λέει: "Γενικά χρησιμοποιούσα το S-Works Fast Track μπροστά, με πιέσεις μεταξύ 24-27 PSI και και στον πίσω τροχό το Renegade, σε έκδοση S-Works ή Control ανάλογα με το πόσο αιχμηρές ήταν οι πέτρες στη διαδρομή. Για κακοτράχαλες διαδρομές προτιμούσα το κέλυφος Control ενώ αν δεν ήταν πολύ άσχημα, επέλεγα το ελαφρύτερο κέλυφος S-Works. Η πίεση του πίσω ελαστικού ήταν μεταξύ 26 και 30 PSI. Επίσης, επέλεγα το Fast Track για πίσω αν υπήρχε λάσπη και χρειαζόμουν περισσότερη πρόσφυση."

Η γνώμη του για το πλήρους ανάρτησης 29άρι του; "Το Epic είναι το τέλειο ποδήλατο για τον δικό μου τρόπο οδήγησης. Επιταχύνει γρήγορα, στρίβει σα να πατάει σε ράγες και είναι ελαφρύ σαν πούπουλο. Είναι το καλύτερο ποδήλατο!"