Διαφήμιση
Γιώργος Νείλας (Trek Superfly Pro)

Ο Γιώργος Νείλας του Α.Ο. Αίολος είναι από τους δυνατότερους αθλητές στο ελληνικό mountain bike αλλά και την ποδηλασία δρόμου. Το παλμαρέ του είναι γεμάτο εντυπωσιακά αποτελέσματα, με πιο πρόσφατα αυτά της 3ης θέσης Ανδρών στο "Γύρο Θυσίας" και της 3ης θέσης Ανδρών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MTB Marathon. Στο χώμα, ο Γιώργος -με ύψος 1.77m- προπονείται και αγωνίζεται πάνω σε ένα 17.5" μεγέθους carbon 29άρι Trek Superfly Pro με πλήρη σειρά SRAM XX, πιρούνι Rock Shox SID XX (ειδικής κατασκευής ώστε το ίχνος του να ταιριάζει στη γεωμετρία G2 του πλαισίου) με 80mm διαδρομής, και τροχούς Crank Brothers Cobalt 3. Το συνολικό βάρος της "Σούπερ Μύγας" είναι στα 9.5Kg.

Γιώργος Νείλας (Trek Superfly Pro)

Το κόκπιτ του Superfly απαρτίζεται από έναν αλουμινένιο λαιμό 3T ARX-Pro μήκους 100mm και κλίσης -17° όπου στην άκρη του βρίσκεται τοποθετημένο το carbon τιμόνι RXL της Bontrager με μήκος 680mm (ο Γιώργος μας είπε πως σκέφτεται να το αντικαταστήσει με ένα ελαφρώς φαρδύτερο). Τα χειριστήρια ταχυτήτων της SRAM XX έχουν συνδυαστεί με καλώδια Nokon για χαμηλότερο βάρος και ελαφρώς βελτιωμένη απόδοση στις αλλαγές. Οι μανέττες των υδραυλικών δισκόφρενων Formula R1 Racing είναι ανεστραμμένες ώστε η αριστερή να ελέγχει το πίσω φρένω και η δεξιά το εμπρός. Πάνω από την αριστερή μανέττα υπάρχει το υδραυλικό κλείδωμα του SID XX. Οι λευκές "αμαρκάριστες" χειρολαβές προέρχονται από την ESI Grips.

Γιώργος Νείλας (Trek Superfly Pro)

Η μετάδοση του ποδηλάτου είναι μια "απλή" SRAM XX 2x10 με εμπρός εκτροχιαστή SRAM X0 και πετάλια Crank Brothers Eggebeater 3. Οι τροχοί Crank Brothers Cobalt 3 προσφέρουν στο Γιώργο την ακαμψία και μεταφορά δύναμης που απαιτεί απ' αυτούς. Πάνω τους, έχει τοποθετήσει τα ελαστικά Bontrager Team Issue 29x2.10 TLR τα οποία και χρησιμοποιεί ως tubeless, με πίεση 21-22PSI εμπρός και 27-28PSI πίσω.

Γιώργος Νείλας (Trek Superfly Pro)

Η σέλα επιλογής του Γιώργου Νείλα είναι η Fizik Tundra2 με carbon ράγες, τοποθετημένη στον ανθρακονημάτινο λαιμό σέλας Bontrager XXX. Ρύθμιση που μοιράστηκε μαζί μας: Στο SID XX του βάζει πίεση 90PSI στον επάνω θάλαμο και 95PSI στον κάτω, επιτυγχάνοντας έτσι την καλύτερη δυνατή ρύθμιση για τα 65Kg βάρους του, και το οδηγικό του στιλ. Καλούς αγώνες Γιώργο, με ακόμη περισσότερες θέσεις στο βάθρο!

Γιώργος Νείλας (Trek Superfly Pro)