Ο Γιώργος Δάντος, μυκονιάτης αθλητής του Π.Σ. Κρόνος και χορηγούμενος από την Cannondale φαίνεται να βρίσκεται διαρκώς στα βάθρα αγώνων ΜΤΒ, παρέα με το κατάμαυρο 29άρι Cannondale του. Το μεγέθους Large F29 Carbon Ultimate του Γιώργου (με ύψος 1.88m/βάρος 78Kg) φορά το μονόμπρατσο πιρούνι ανάρτησης Lefty XLR Carbon της Cannondale, τροχούς ENVE Twenty9 XC και τη νέα σειρά της XX1 της SRAM με μονό δίσκο εμπρός και 11 γρανάζια πίσω. Ο συνδυασμός αυτός του εξασφαλίζει το εξωφρενικά χαμηλό βάρος των 8.050gr!
Ο "πύργος ελέγχου" του F29CU αποτελείται από λαιμό Cannondale Factory 120mm x -20° (ο αρχικός 110mm x -15° κρίθηκε κοντός), ίσιο τιμόνι ανθρακονημάτων ENVE, το περιστροφικό χειριστήριο της XX1 και τις υδραυλικές μανέτες των SRAM/Avid ΧΧ World Cup φρένων. Καθώς δεν υπάρχει αριστερό χειριστήριο ταχυτήτων, μοναδική απασχόληση του αριστερού αντίχειρα είναι το lockout του πιρουνιού. Οι χειρολαβές προέρχονται από την ESI Grips. Η έντονη κλίση του λαιμού κάνει δυσανάγνωστη την οθόνη του Garmin, αλλά υποθέτουμε πως όταν είσαι τόσο γρήγορος δε χρειάζεται να πολυκοιτάζεις το κοντέρ (?).
Η 11τάχυτη μετάδοση SRAM XX1 περιλαμβάνει υπερελαφρούς βραχίονες Cannnondale SiSL2 BB30, ενώ ανάλογα με τη διαδρομή τοποθετείται δίσκος 32, 34 (βλ. φωτό) ή ακόμη και 36 δοντιών. Τα πετάλια επιλογής του Γιώργου είναι τα S-Track της Look.
Το πανάλαφρο παλουκόσελο ανθρακονημάτων Schmolke κρατά τη σέλα επιλογής του Γιώργου, μια επίσης πανάλαφρη Fizik Antares 00 (135gr) με carbon ράγες και πλάτος 142mm.
Το Lefty XLR Carbon με διαδρομή 90mm, παρά την μονόμπρατση σχεδίαση του είναι εξαιρετικά άκαμπτο, και σύμφωνα με τον Γιώργο "δίνει την αίσθηση μοτοσυκλέτας Enduro στο χώμα, ενώ κλειδωμένο νομίζεις πως έχεις κουρσάκι κάτω από τα πόδια σου". Ένας carbon προφυλακτήρας Leonardi Factory αντικαθιστά τη συνηθισμένη αντιαισθητική φυσούνα που προστατεύει τον ορθοστάτη. Όταν ερωτήθηκε για τις πιέσεις που χρησιμοποιεί, απάντησε πως αυτές διαφέρουν ανάλογα με το τερέν που προπονείται ή αγωνίζεται, μεταξύ 100-110PSI.
Στα 29x2.0 Specialized S-Works Fast Trak ελαστικά του (πάντα tubeless, με σφραγιστικό υγρό CafféLatex μέσα) τρέχει πιέσεις 28PSI εμπρός και 30PSI πίσω που επίσης αλλάζουν λίγο, ανάλογα με το τερέν. Αυτό που του αρέσει περισσότερο στο ποδήλατο του είναι η λειτουργία του πιρουνιού αλλά και η ενδοτικότητα του πλαισίου, το οποίο "απορροφά τους κραδασμούς σε πολυ ικανοποιητικό επίπεδο" όπως μας είπε ο Γ.Δ. Καλή συνέχεια Γιώργο, με πολλά βάθρα ακόμη!