Το 1993 ο Nikita Grigoriev, πρώην αεροναυπηγός μηχανικός, κατασκεύασε ένα σύστημα εμπρόσθιας κίνησης για ποδήλατα βουνού. Σχεδιασμένο ως υποβοήθηση για δύσκολα εδάφη, το σύστημα βασιζόταν στη χρήση ενός οπίσθιου κέντρου και ελεύθερου από ποδήλατο BMX στον μπροστινό τροχό, ένα κομμάτι αλυσίδας, ένα κομμάτι λάστιχο για επαναφορά, και ένα συρματόσχοινο. Ο τροποποιημένος λαιμός τιμονιού επέτρεπε στον ποδηλάτη να τραβά το τιμόνι προς τα επάνω ώστε να δημιουργείται ώθηση στον εμπρόσθιο τροχό.
Ο Grigoriev κατοχύρωσε την ιδέα του λίγο αργότερα ως "πιρούνι ανάρτησης με μηχανισμό εμπρόσθιας κίνησης" και μάλιστα σχεδίασε μια πιο καλαίσθητη υλοποίηση. Τελικά, η ιδέα του Nikita, 99 χρόνια μετά την πρώτη κατοχύρωση πατέντας για εμπρόσθια υποβοήθηση ποδηλάτου (βλ. παρακάτω σχέδιο), φαίνεται πως δεν είχε την απήχηση στην οποία ήλπιζε...