O Steve Larsen είναι παγκοσμίως ένα από τα πιο γνωστά ονόματα του αγωνιστικού ΜΤΒ, και ειδικότερα στη γενέτειρά του, την Αμερική. Μπήκε στον χώρο των αγώνων Ορεινής Ποδηλασίας το 1994 και έκτοτε κέρδισε αρκετούς τίτλους και αναρίθμητους θαυμαστές, ακόμα και ανάμεσα στους ανταγωνιστές του. Θα μπορούσαμε να πούμε λοιπόν ότι ο Steve -πέρα από κορυφαίας κλάσης αθλητής- είναι και γνώστης σε θέματα εξοπλισμού ΜΤΒ.
Αποφάσισα λοιπόν να δοκιμάσω τα ελαστικά που φέρουν την υπογραφή του, τα Larsen TT της Maxxis. Με μια υπογραφή τόσο "βαριά" επάνω τους, περιμένεις τα ελαστικά να είναι απλά άψογα!
Συγκεκριμένα, επέλεξα τη διάσταση 26x2.00, non-tubeless με το λογικότατο βάρος των 520gr, μιάς και έψαχνα για ελαστικά να βάλω στο XC-άλογo μου. Τα ελαστικά τοποθετήθηκαν στο ποδήλατο και την επομένη το απόγευμα, επισκέφθηκα μία από τις αγαπημένες μου χωμάτινες διαδρομές. Το έδαφος είχε ποτίσει από τις βροχές των προηγούμενων ημερών και έτσι το βρήκα μαλακότερο και πιο γλιστερό απ' ό,τι συνήθως. Οι βρεγμένες, φυτευτές πέτρες γλιστρούσαν αρκετά. Τα μονοπάτια ήταν στρωμένα με νωπές πευκοβελόνες και πατημένα, ξερά χόρτα, κλασικό Αττικό φθινοπωρινό τοπίο δηλαδή. Με άλλα λόγια, ό,τι χρειαζόμουν για να δοκιμάσω τα καινούργια μου λάστιχα και να δω αν τελικά είναι αντάξια του ονόματός τους...
Aπό τα πρώτα κιόλας μέτρα σκέφτηκα: "Τα λάστιχα κυλάνε τρομερά!". Πραγματικά, τα Larsen δεν φαίνεται να έφερναν καμία αντίσταση στις [αρχικά] διστακτικές πεταλιές μου. Ανέβασα τον ρυθμό και είδα πως η επιτάχυνση ήταν εξίσου ομαλή και εύκολη με το πεταλάρισμα. Μέχρι στιγμής όλα καλά! Λίγες ημέρες αργότερα επισκέφθηκα τα [σχετικά στεγνά] πρώην Βασιλικά, ενώ μια εβδομάδα μετά τα ελαστικά πάτησαν και στις κρύες, λασπωμένες πλαγιές του Παρνασσού. Είχα λοιπόν την ευκαιρία να δοκιμάσω τη συμπεριφορά των Larsen TT σε πεταλάρισμα, επιτάχυνση, σκαρφάλωμα, φρενάρισμα, στρίψιμο, πλάγιασμα, απότομες αλλαγές κατεύθυνσης κ.α.
Οι εντυπώσεις που αποκόμισα ήταν οι εξής:
Σε ποιόν θα συνιστούσα τα Larsen TT 2.0";
Στους αναβάτες που ενδιαφέρονται να καλύπτουν χωμάτινες αποστάσεις με ταχύτητα και άνεση, που αποφεύγουν τα πολύ κακοτράχαλα / λασπώδη εδάφη, που δεν τρελαίνονται για το βάρος (ναι, υπάρχουν ελαφρύτερα λάστιχα!), που δεν τους πειράζει να θυσιάσουν λίγη κατευθυντικότητα ώστε να έχουν ομαλότερη κύλιση και επιτάχυνση.
Στην τιμή των €26-€28 περίπου για τη διπλωτή (kevlar) έκδοση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ακριβά. Αν νομίζετε πως ταιριάζετε στο παραπάνω προφίλ, δοκιμάστε τα και πολύ πιθανό να μείνετε ευχαριστημένοι...
Βαθμολογία:![]() |