Διαφήμιση
Miche SWR Full Carbon τροχοί δρόμου: Carbon for the people!

Η ιταλική Miche είναι ένας από τους παλαιότερους εν ενεργεία κατασκευαστές ποδηλατικών εξαρτημάτων, με ιστορία που ξεκινά το 1919. Πριν λίγο καιρό είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τους carbon τροχούς δρόμου SWR Full Carbon (€989,00) της εταιρίας, που απευθύνονται σε όσους ποδηλάτες ζητούν να "αναβαθμιστούν" σε ανθρακονημάτινους τροχούς, χωρίς να ξοδέψουν κάποιο υπέρογκο ποσό. Το πίσω κέντρο, ανάλογα με την απαίτηση του αγοραστή, προσφέρεται με συμβατότητα Campagnolo ή Shimano, ενώ τα μεσαίου προφίλ full carbon στεφάνια απαιτούν ελαστικά μπουαγιώ, κάτι που εκδηλώνει τον μάλλον αγωνιστικό προσανατολισμό των SWR. Το βάρος των 1.410gr/σετ (ή, ζυγισμένοι 905gr εμπρός / 1.137gr πίσω, μαζί με ελαστικά Tufo Hi-Composite Carbon 700x22, ≈260gr έκαστο) υποστηρίζει τις βλέψεις των SWR. Οι ατσάλινες πλακέ ακτίνες με τα μπρούντζινα ακτινοκέφαλα βοηθούν στην αεροδυναμική και στην αξιοπιστία του συνόλου, χωρίς ν' ανεβάζουν το κόστος.

Στο δρόμο, το εμπρός προφίλ των 38mm και το πίσω των 50mm καθιστά τους SWR Full Carbon αεροδυναμικούς και άκαμπτους σε βαθμό που ενθαρρύνουν τα δυνατά σπριντ εκτός σέλας, τις γρήγορες στροφές και τις μάχες με μετωπικούς ανέμους. Παράλληλα, το προφίλ των τροχών είναι αρκετά "χαμηλό" ώστε να μην υπάρχουν σημαντικά προβλήματα σε δυνατό πλάγιο άνεμο, και οι SWR Full Carbon μπορούν (οριακά, λόγω προφίλ) να χρησιμοποιηθούν για γενική αγωνιστική χρήση.

Miche SWR τροχοί δρόμου
Miche SWR τροχοί δρόμου

Ο πρωτάρης αγοραστής των Miche SWR Full Carbon θα πρέπει να θυμάται ότι παρόλο που οι τροχοί είναι value-for-money, οι επιλογές ελαστικών παραμένουν ίδιες με οποιοδήποτε κορυφαίο μοντέλο της αγοράς, όπως και οι απαιτήσεις στην τοποθέτηση τους (κόλλα ή ταινία μπουαγιώ και ο αντίστοιχος χρόνος αναμονής για το στέγνωμα της κόλλας) και μάλλον θα πράξει σοφά να κρατήσει τις παλιές αλουμινένιες του ρόδες ως "δεύτερες". Τα ευκολοσυντήρητα αλουμινένια κέντρα ακολουθούν την καλαίσθητη σχεδίαση του συνόλου, και παρόλο που περιλαμβάνουν επώνυμα ρουλεμάν SKF, το δικό μου σετ ήταν μάλλον ταλαιπωρημένο χρειαζόταν ρύθμιση στον ρεγουλατόρο του πίσω κέντρου, με αποτέλεσμα σε ορισμένα δυνατά σπριντ τα ρουλεμάν να χτυπούν ελαφρώς. Επίσης, τα ανταλλακτικά [ρουλεμάν] είναι πάμφθηνα και ευρέως διαθέσιμα στην αγορά.

Το φρενάρισμα που προσφέρουν οι ανθρακονημάτινες επιφάνειες πέδησης των στεφανιών δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο από το μέσο όρο των carbon τροχών που έχω δοκιμάσει ως σήμερα (δοκιμή με κίτρινα τακάκια Swiss Stop).

Οι πρώτες προπονήσεις με τους προσιτούς αγωνιστικούς τροχούς της Miche έγιναν πριν μάθω την τιμή τους -η οποία με εντυπωσίασε, γιατί τους υπολόγιζα περίπου €300-€350 ακριβότερους. Βέβαια, αυτή είναι και η έννοια του value-for-money! Γενικά μια καλή αγορά, αν ψάχνετε το πρώτο σας αγωνιστικό σετ τροχών που θα σας βοηθήσει και στις κυριακάτικες κόντρες με τους κολλητούς. Αν κυνηγάτε το βάθρο, θα πρέπει να επενδύσετε παραπάνω προκειμένου να αποκτήσετε ένα σετ "καθαρόαιμων" αγωνιστικών τροχών.

Βαθμολογία:9/10 σαμπρελάκια


Περισσότερες πληροφορίες: Miche | Αντιπρόσωπος: Tzortzopoulos