Διαφήμιση
WTB Pure V Race

Η σέλα που δοκιμάσαμε είναι γνωστή στους ποδηλατικούς κύκλους.  Έχει αρκετούς φίλους που δεν την αλλάζουν. Τη βρίσκουν αναπαυτική για μικρές και μεγάλες βόλτες. Αναπαυτική σέλα που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για γύρο Αττικού βουνού σημαίνει πως μπορεί να βρήκαμε φλέβα χρυσού. Ειδικά σε συνδυασμό με την τιμή της! 

 

Ψάχνοντας περισσότερο ακούς και κάποιον που δεν την βολεύτηκε.  Κάποιον που δεν την βολεύτηκε και την πουλάει στις 5 βόλτες.  Τι συμβαίνει με αυτή τη σέλα λοιπόν και ποιος θα μπορούσε να την εμπιστευτεί;

 

Σύμφωνα με την εταιρεία το μοντέλο ανήκει στην ενδιάμεση κατηγορία της γκάμας της: Racing-Performance-Recreation.  

 

Παίρνουμε τη σέλα στα χέρια μας.  Δείχνει προσεγμένη υλοποίηση. Είναι μεγάλη σέλα και σίγουρα όχι στενή.  Ένα σεβαστό κανάλι διατρέχει κατά μήκος της για σωστή αιμάτωση της ευαίσθητης περιοχής. Μπόλικο αποσβεστικό υλικό ντύνει ολόκληρη τη σέλα. Το ράμφος είναι γυρτό και το πίσω τελείωμα ανασηκωμένο.  Από την κάτω μεριά διακρίνουμε μια οβάλ τρύπα στο σκελετό της, απ' όπου προβάλει επενδεδυμένο το αφρώδες υλικό.  Μια τεχνική για περισσότερη απορροφητικότητα στο επίμαχο σημείο. Το κέντρο της σέλας είναι χαμηλωμένο συγκριτικά με τα άκρα του.

 

Υλικά δεν έχουν χρησιμοποιηθεί αξιόλογα. Ράγες cromoly και αφρώδες "dna" φτάνουν τη σέλα στα 355 γραμμάρια. Μάλλον πολλά ε; Αξίζει τον κόπο;

 

Η σέλα δοκιμάστηκε σε ποδήλατο Specialized FSR XC, σε βόλτες και epic rides. Πήγε σε αγώνες cirquit και point 2 point. Συνολικά ελέγχθηκε για 6 μήνες οπότε, αν και ατομική, η αξιολόγισή μου είναι σφαιρική.

 

+ Μπόλικα και σημαντικά θετικά:

 
  • Υλικά που αντέχουν στο χρόνο και συμπαγής κατασκευή.
  • Μπορείς να κάνεις μικρή βόλτα χωρίς μαξιλαράκι στον καβάλο.
  • Δεν ποτίζει το αφρώδες να σου βρέχει τις επόμενες μέρες το κολάν.
  • Είναι εξαιρετικά άνετη από την αρχή, δεν χρειάζεται περίοδο προσαρμογής.
  • Μετά από μια αγωνιστική σέλα αυτή φαίνεται μια πλατιά πολυθρόνα.
  • Δεν έχει παχιά πλατιά σκυφτή μύτη, δεν γραπώνει το μαξιλαράκι.
  • Μπορείς να πεταλάρεις άνετα σε ανηφόρα καθισμένος στη μύτη της.
  • Φορώντας lycra ή cordura shorts αντέχει και τα δύο υλικά.
  • Είναι κατάλληλη για βαριούς αναβάτες.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγώνες αν και δεν σχεδιάστηκε για αυτό.
  • Δεν ποτίζει βρωμιά στους πόρους και καθαρίζει εύκολα.
  • Αντέχει επιθετική οδήγηση.
  • Νιώθεις να κάθεσαι μέσα στη σέλα και όχι πάνω της. Αγκαλιάζει καλά τα σημεία επαφής.
  • Καλή υποστήριξη στο τελείωμα για να μην γλυστράς πίσω σε ανηφορικά κομμάτια.
  • Βολική όταν σταθεροποιείς το πίσω μέρος του ποδηλάτου όρθιος με τους προσαγωγούς.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

- Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα καθώς έχει και κάποια αρνητικά:

 
  • Είναι πολύ φαρδιά για να περνάς πίσω από τη σέλα στα καταβατικά.
  • Το τέλος της σέλας έρχεται με τη χρήση όταν σκιστεί η ανάρτηση στο κάτω μέρος της σέλας.  Η οβάλ τρύπα που έχει ο σκελετός της δείχνει να είναι το αδύνατο σημείο της.
  • Ακατάλληλη για επικές ανηφόρες αν και ξέρω αρκετό κόσμο που δεν τζάζαρε τα κάστανα όπως εγώ.  Έχει την τάση να προκαλεί μούδιασμα μετά από μπόλικο ανηφορικό (κοντά στην ώρα).  Εκεί που το βάρος του σώματος πέφτει συνεχώς προς τα πίσω και η λεκάνη δεν ανασηκώνεται συχνά για αιμάτωση, εκεί λοιπόν έχουμε πρόβλημα.
 
 
 

=Το clue της υπόθεσης

 

Δεν είναι για όλους η πιο άνετη σέλα στον κόσμο.  Σκοράρει καλύτερα στην άνεση και λιγότερο στην εργονομία.  Σίγουρα αξίζει να την δοκιμάσετε γιατί αξίζει κάθε ευρώ της.  Της αξίζει η καλή της φήμη.  Υπάρχουν παρόλα αυτά περιορισμοί στο βάρος της σέλας και στην άνεση σε γιγαντοανηφόρες.

 

Οικονομική σέλα πολλαπλής χρήσης που βαθμολογείται πολύ καλή αν η αποστολή της εμπίπτει στο παραπάνω συμπέρασμα.

Βαθμολογία:
8/10 σαμπρελάκια

 


Περισσότερες πληροφορίες: WTB

Αντιπρόσωπος: Kinisi Bikes