Διαφήμιση

Βαθμολογία:
8/10 σαμπρελάκια
Όταν μου έγινε η πρόταση να δοκιμάσω το ποδήλατο της Ducati μοντέλο Factory 900 XR (by Bianchi) είπα από μέσα μου…Δημήτρη αφού δεν μπόρεσες να έχεις το Ducati 1098 (μηχανή Super bike, για όσους δεν γνωρίζουν) γιατί να μην δοκιμάσεις να καβαλήσεις αυτό! Πάντα ήμουνα υπέρ των Ιταλών στην ποδηλασία (αναβάτες αλλά και ποδήλατα), άλλο αν δεν είχα τώρα τελευταία ιταλικό ποδήλατο.
Με ευχαρίστηση αποδέχτηκα την πρόταση… και η πρώτη επαφή μου με αυτό έγινε στην Αίγινα.

Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο ποδήλατο δεν περνάει απαρατήρητο, λόγω του χρώματος του (που για εμένα είναι αρκετά εντυπωσιακό) και λόγω του ονόματος του που και οι "άσχετοι" με την ποδηλασία θα το αναγνωρίσουν.
Ο σκελετός του είναι ολόκληρος κατασκευασμένος από Carbon με τεχνολογία T3-Tech της Bianchi και ενισχυμένος ειδικά στο σημείο που μπαίνει το παλουκόσελο, η σειρά που το κοσμεί είναι Campagnolo Record 10 SP (τι άλλο θα μπορούσε να φορέσει ένα τέτοιο ποδήλατο !), οι ρόδες είναι και πάλι Campagnolo το μοντέλο Eurus (που είναι πάρα πολύ καλές και με μεγάλη αντοχή στην καταπόνηση των Ελληνικών δρόμων), το τιμόνι το παλουκοσελο και ο λαιμός είναι της εταιρείας Easton, και η σέλλα είναι San Marco Aspide (Carbon κέλυφος, με ράγες Τιτανίου).

Προσπάθησα να το φέρω στα μέτρα μου…στον κάθετο σωλήνα μου ήταν μια χαρά, αλλά στον οριζόντιο (λόγω του ότι το συγκεκριμένο ποδήλατο φορούσε 130mm λαιμό) όσο και να έφερα μπροστά την σέλα, πάλι ήμουνα πολύ απλωτά, δεν πειράζει όμως γιατί είχα πολύ μεγάλη λαχτάρα να το καβαλησω….
Στην κύλιση είναι πολύ καλό, στρίβει αρκετά καλά και εκείνο που με εντυπωσίασε ήταν ότι…στο ορθοπεταλο με βαρύ πάτημα σε ανηφορακι σε βοηθαει πολύ!
Εκείνο που μου έκανε όμως αρνητική εντύπωση, είναι ότι…η Carbon σέλα που φοράει το συγκεκριμένο ποδήλατο δεν κάνει για πάνω από 40 χιλιόμετρα (φυσικά πάντα αναλόγως τον "Ποπό" που έχει ο καθένας!).
Στην πρώτη μου επαφή (λόγω της σέλας) δεν μπόρεσα να καταλάβω εάν είναι Σκληρό ή Μαλακό, αλλά στην επόμενη (που θα την έχω αλλάξει ) θα είμαι περισσότερη ώρα επάνω του και θα το δω…

Η δεύτερη μέρα που θα το δοκίμαζα έφτασε…η συνάντηση έχει κλειστεί για το εξοχικό σπίτι φίλου όλης της παρέας του iCycling.gr και γνωστό επιχειρηματία Μανώλη Μαρσέλο (γνωστός και στις ποδηλατικές παρέες ως "manmar’").
Η διαδρομή που κανονίστηκε είχε δυο αναβάσεις (Κουβαράς κ’ Αγ.Κων/νος) και περίπου 90 χιλιόμετρα απόσταση.
Το άσχημο της σημερινής μέρας ήταν η αρκετή θερμοκρασία και ο πολύ δυνατός άνεμος, αλλά αυτό δεν μας πτοούσε.
Μετά την αλλαγή που έκανα (έβαλα μια άλλη σέλα για πιο άνετα) στην ευθεία το ποδήλατο είναι αρκετά καλό αλλά στις λακκούβες καταλάβαινες ότι χτυπάει λίγο, όσο για την πρώτη ανηφόρα που ήμασταν ξεκούραστοι αλλά και είχαμε ευνοϊκό άνεμο το ποδήλατο ανέβαινε (όπως είχα δει και στην πρώτη φορά που το καβάλησα) πάρα πολύ καλά και καταλάβαινες ότι δεν χάνει πετάλια, γιατί στον Κουβαρά που ξεκινάει από νορμάλ κλείσεις και είσαι καθιστός, καταλήγει σε πιο απότομες κλείσεις που θα χρειαστεί να κάνεις αρκετό ορθοπέταλο.
Στην κατηφόρα ρολάρει πάρα πολύ καλά όπως και στις στροφές (με αρκετά μεγάλη ταχύτητα) στρίβει σαν "τρένο", το μόνο που με δυσαρέστησε ήταν τα λάστιχα, που σε κανά-δυο σημεία γλίστρησαν (φοράει τα Hutchison Tech+ Fusion Comp τα οποία είναι εντελώς Slick).
Και στην δεύτερη ανηφόρα του Αγ.Κων/νου το ποδήλατο σε βοηθούσε πολύ.
Στην επιστροφή που ερχόμασταν από Λαυρίου με κόντρα άνεμο (πάρα πολύ) εκεί κατάλαβα ότι το ποδήλατο είναι αρκετά σκληρό, που έχοντας κουραστεί κατάλαβες ότι σε χτύπαγε…

Τώρα τα τελικά συμπεράσματα…το ποδήλατο θα σε βοηθήσει αρκετά στην ανηφόρα, δεν θα σε στεναχωρήσει καθόλου στα γρήγορα και κλειστά κομμάτια αλλά θα σου φανεί λίγο σκληρό (και φυσικά μιλάω Πάντα κατά την δική μου άποψη)...


Η Τιμή του Ducati Factory 900 XR (by Bianchi) είναι περίπου στα 6.000 Ευρώ.



Υ.Γ. Ευχαριστώ το Κατάστημα Ποδηλάτων "Ι. Τζωρτζοπουλος Ε.Π.Ε." που βρίσκεται στην οδό Ζίννης 38 στην Αθήνα τηλ. 210-9220530, για την παραχώρηση του ποδηλάτου.