Διαφήμιση

Όταν πήγα να επιστρέψω το Ridley Noah 2009 μετά τη δοκιμή του, μου έγινε η πρόταση από τον αντιπρόσωπο να δοκιμάσω το κορυφαίο Mtb της Ridley Ignite, προτού καν το παραλάβει ο Κύπριος Πρωταθλητής Γιώργος Φάττας που θα το τρέχει στη φετινή χρονιά με τα χρώματα του Θησέα. Κορυφαίο ποδήλατο και πρώτη δοκιμή για την Ελλάδα; Πως να πω όχι; Εκτός ότι είναι πολύ όμορφο ποδήλατο, εντύπωση κάνει ο σκελετός που είναι από Carbon και έχει ενσωματωμένο παλουκοσελο - κάτι που λίγοι κατασκευαστές ποδηλάτων βουνού εφαρμόζουν, αλλά σίγουρα βελτιώνει πολύ την εμφάνιση ενός mountain bike!

Παρέλαβα το "καρβουνένιο" hardtail και ξεκίνησα για να το δω στην πράξη. Η πρώτη επαφή μου με το ποδήλατο έγινε στα Βασιλικά χωράφια, μάλιστα είχε βρέξει τις προηγούμενες μέρες και βρήκα πολύ λάσπη.

Η σειρά της Sram X.O δουλεύει πολύ καλά... έχει γλυκές αλλαγές και αθόρυβες... πολύ καλοί είναι και οι τροχοί της Dt Swiss XR1450 (παρόμοιοι με αυτούς που είχαμε παρουσιάσει πριν λίγο καιρό). Ο δισκοβραχίονας της Truvativ Noir μπορεί να μην είναι ο πιο ελαφρύς που υπάρχει, αλλά είναι από τους πιο άκαμπτους. Η ανάρτηση της RockShox SID WC εκτός από το χαμηλό της βάρος (1465gr), δουλεύει καταπληκτικά. Τα φρένα της Avid Ultimate είναι πολύ καλά και όπου χρειαζότανε μπλοκάρανε...

Ξεκινώντας, αμέσως βλέπεις τι πάει να πει καλός Carbon σκελετός...στιβαρός αλλά και απορροφητικός μαζί, βλέπεις να ρολάρει πολύ όμορφα και από την πρώτη ανηφόρα καταλαβαίνεις αμέσως ότι η δύναμη που βάζεις στα πετάλια δεν χάνεται καθόλου και έτσι βγαίνει στο χώμα...

Η σέλα της WTB Silverado είναι πάρα πολύ καλή και δύσκολα θα σε κουράσει, ακόμα και μετά από πολλές ώρες επάνω της (αφού με έκανε ν' αγοράσω  μια ίδια για το ποδήλατο μου). Τα ελαστικά της Vredestein Black Panther είναι για στρωτούς δασικούς δρόμους και όχι για την πολύ λάσπη που είχε εκείνη την ημέρα στα Βασιλικά, αλλά δεν ήταν δα και τα χειρότερα...

Στα μονοπάτια το ποδήλατο έχει αγωνιστικό χαρακτήρα...περνάει και στρίβει άψογα και δεν θα σε δυσαρεστήσει πουθενά. Στην ανηφόρα με ορθοπεταλο και κλειδωμένη ανάρτηση είναι στιβαρό και θα σου αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Στην κατηφόρα με πολλά χιλιόμετρα σε δασικό δρόμο στρίβει και ακούει απίστευτα...

Η πρώτη μου μέρα που το είχα και μετά από τρεις ώρες με αρκετό υψομετρικό αλλά και τεχνικά κομμάτια, μου άφησε τα καλύτερα συναισθήματα και έτσι ήθελα να δω την επόμενη φορά που θα το καβάλαγα εάν θα μου άφηνε τα ίδια πράγματα...

Η επόμενη φορά ήταν πάλι στα Βασιλικά και μάλιστα μετά από δυο μέρες...

 

Η συγκεκριμένη μέρα δεν θα είχε την ίδια ένταση με την πρώτη και ούτε τις ώρες της, αλλά περίπου δυο ώρες σε χαλαρό ρυθμό...και πάλι όμως είδα αυτά που μου έδειξε στην πρώτη επαφή μας, αλλά εκείνο που μου έκανε περισσότερο εντύπωση είναι ο αγωνιστικός του χαρακτήρας που δεν σε αφήνει να το πας ήρεμα αλλά είναι σαν να σου λέει "Πάτα - Πάτα!!!".

Το Ridley Ignite είναι ένα ποδήλατο για βάθρα αγώνων, αλλά και για αυτούς που θέλουν να έχουν κάτι ξεχωριστό και φυσικά θα μπορούν να δώσουν τα € 4.850,00 που κοστίζει.   

 

 

Εξοπλισμός Ποδηλάτου

 
 

Αλλαγές Ταχυτήτων               Sram X.O

 

Εμπρός Ντεραγιε                   Sram X.9

 

Πίσω Ντεραγιε                      Sram X.O

 

Κασσέτα                              Sram PG990

 

Αλυσίδα                              Sram PC971

 

Δισκοβραχιωνας                   Truvativ Noir

 

Φρένα                                 Juicy Ultimate

 

Τροχοί                                Dt Swiss XR1450

 

Ελαστικά                              Vredestein

 

Σέλλα                                  WTB Silverado

 

Λαιμός Τιμονιού                    Ritchey WCS

 

Τιμόνι                                  Ritchey WCS

 

Ανάρτηση                             RockShox SID WC

 

 

 
 
 

Ονομαστικό βάρος: 9.600gr χωρίς πετάλια - Εμείς το ζυγίσαμε στα 9.800gr (με πετάλια Crank Brothers Egg Beater SL, 266gr/ζεύγος). Νομίζω ότι το Igninte ίσως είναι το πιο καλό ΜΤΒ που έχω καβαλησει μέχρι στιγμής!

 

Βαθμολογία:
9/10 σαμπρελάκια

 


Περισσότερες πληροφορίες: Ridley-Bikes.com

Αντιπρόσωπος: Worldofbike.gr