Ανέβηκα στο ποδήλατο κατά τη διάρκεια μια επίσκεψης μου στη Χίο, και επειδή ένιωθα αρκετά καλά εκείνη την ημέρα είπα να κάνω μια διαδρομή που τα περιελάμβανε όλα. Ξεκίνησα με μια ευθεία 20 χιλιομέτρων ή οποία είχε αρκετά "κλειστά" κομμάτια με στροφές...
Το ποδήλατο από την στιγμή που το πρωτοκαβάλησα κατάλαβα ότι ρολάρει καταπληκτικά (σε αυτό βοηθούν οι τροχοί της Easton EC90TT, τους οποίους είχαμε παρουσιάσει παλαιότερα) και σε ενθαρρύνει να το κινήσεις σε γρήγορους ρυθμούς. Το RXR είναι κατασκευασμένο για ταχύτητα στις ευθείες και μπορεί με μια - δυο αλλαγές να παίξει και τον ρόλο ενός ποδηλάτου χρονομέτρου. Να τονίσω ότι στα κλειστά στριφτερα κομμάτια στρίβει πάρα πολύ καλά, το ποδήλατο είναι αρκετά σκληρό και όσο πιο δυνατά κάνεις πετάλι τόσο ποιο γρήγορα θα σε πάει...στα απότομα σπριντ αμέσως θα ακούσει και νιώθεις ότι κάποιος "λες και σε σπρώχνει από πίσω"...
Μετά την ευθεία πήγα να το δοκιμάσω στην ανάβαση του Έπους που βρίσκεται από την πλευρά του Βροντάδου και είναι σαν μια μικρή Πάρνηθα (δηλ. ανηφόρα με πολλές φουρκέτες), με απόσταση στα 6 χιλιόμετρα. Το ποδήλατο αν και στημένο για ευθείες, με μεγάλου προφίλ τροχούς ανέβαινε αρκετά ικανοποιητικά και στο ορθοπέταλο καταλάβαινα ότι το πλαίσιο είναι σκληρό.
Όταν κατέβηκα από το Έπος η περιέργεια μου με έκανε να τον ξανανέβω με πιο βαρύ πάτημα για να δω πως θα αντεπεξέλθει ο σκελετός και πραγματικά δεν με εξέπληξε αυτό που είδα: Ένας σκελετός χωρίς στρεβλώσεις που στο ορθοπέταλο με μεγάλο δίσκο σου έδινε όλη την δύναμη στον δρόμο...άρα μήπως πέρα από τις ευθείες, είναι και πολύ καλό στην ανηφόρα;
Η επόμενη φορά που το καβάλησα είχε μόνο ευθεία με απόσταση στα 80 χιλιόμετρα. Το ποδήλατο πήγαινε σε "γνώριμο έδαφος", συνέχεια με μεγάλο δίσκο και να ρολάρει απίστευτα μέχρι που σκεφτόμουν ότι ίσως να ευχαριστούσε και άτομα που κάνουν Brevet, αρκεί να θέλουν να το βγάλουν γρήγορα...
Η σέλα της Time R μου έκανε τόσο θετική εντύπωση -δε με χτύπησε καθόλου- που τελικά την πήρα για το δικό μου ποδήλατο! Ο δισκοβραχίονας EC90 Carbon της Easton, που όλα τα τεστ του εξωτερικού τον έχουν στην πρώτη θέση όσον αφορά τη σχέση βάρους (580gr) - ακαμψίας, μου άρεσε πολύ σαν αίσθηση αλλά και σαν εμφάνιση.
Για την Campagnolo Super Record 11πλη, η άποψη μου να είναι η ...αναμενόμενη, αφού είμαι γνωστός fan της συγκεκριμένης εταιρείας!
Χωρίς υπερβολές όμως, δουλεύει πολύ πιο γλυκά από την απλή Record, έχει γρήγορες αλλαγές, οι μανέτες έχουν απίστευτο πιάσιμο και στο ορθοπέταλο αλλά και στο τράβηγμα όταν βάζεις δύναμη στα χέρια. Επίσης, είναι ελαφρύτερη από τις προηγούμενες σειρές. Το ποδήλατο επάνω του φορούσε τα ελαφρωμένα φρένα της Zero Gravity (190gr), τα οποία μπορώ να πω ότι φρέναραν αρκετά καλά.
Τα παπούτσια της Time Ulteam RS Carbon μπορεί να μην είναι τα πιο ελαφριά που υπάρχουν στην αγορά, αλλά είχαν πολύ καλή εφαρμογή στα πόδια μου και αυτό το κατάλαβα και μετά από δυόμιση ώρες στο ποδήλατο, και λόγο της carbon πατούσας του παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά πεταλαρίσματος. Η μεγάλη γλώσσα του παπουτσιού αυξάνει την άνεση.
Πρώτη φορά καβάλησα πετάλια της Time και τα συγκεκριμένα RXS εκτός ότι είναι αρκετά ελαφριά (210gr το ζευγάρι), έχουν "γλυκό" κούμπωμα, τόσο που δεν το καταλάβαινα και ας τα είχα στην πιο σκληρή ρύθμιση.
Το ποδήλατο ζυγίστηκε με όλα τα καλούδια του στα 6.570gr. - Καθόλου άσχημα θα έλεγα!
Γενικά το RXR είναι ένα πλαίσιο που θα σε πάει πολύ γρήγορα στις ευθείες και στα χρονόμετρα, αλλά δεν θα σε δυσαρεστήσει και στις ανηφόρες...
Επίσης να μην ξεχάσουμε να τονίσουμε ότι το πλαίσιο όχι μόνο σχεδιάζεται, αλλά και κατασκευάζεται χειροποίητα στη Γαλλία. Η αναφορά "Designed and handmade in France" πάνω στο πλαίσιο, αλλά και η χαρακτηριστική ποιότητα της εταιρίας δε θα σας αφήσουν να το ξεχάσετε.
https://icycling.gr/dokimes/podhlata-plaisia/416-time-rxr-ulteam-2009#sigProId24127500f7
![]() |
Περισσότερες πληροφορίες: Time-Sport.com
Αντιπρόσωπος: Kifissia Bike