Διαφήμιση

Ποδήλατα - Πλαίσια

Quick Spin: Hersh Rubik

Ήταν ένα ζεστό πρωινό του Αυγούστου στην Βαυαρέζικη ύπαιθρο, όταν γνώρισα τον Raffaele Fumagali της ιταλικής Hersh. Ενθουσιώδης, ζεστός τύπος μιλούσε για τα ποδήλατα του, λες και ήταν παιδιά του...

Liteville 301: The All-rounder!

Στο κρίκετ, οι παίκτες που είναι εξίσου καλοί με το μπαστούνι και με τη μπάλα, ονομάζονται "all-rounders". Κάτω από τον ορισμό αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει και το 301...

BH Speedrom: Full carbon με €1.500!

Μπορεί ένα οικονομικό ποδήλατο δρόμου να επιδείξει κάτι που θα ενθουσιάσει έναν απαιτητικό αναβάτη; Αν η συνταγή έχει τα κατάλληλα συστατικά, τότε σίγουρα ναι!

Quick Spin: Ghost HTX 29 Actinum 9000

Μετά τους Αμερικάνους και τους Ιταλούς, πλέον και οι Γερμανοί δηλώνουν "αγαπώ εικοσιεννιά" στο χώμα. Αν λάβει κανείς υπόψη και τη φετινή ενίσχυση της προτίμησης τους στο μαύρο και κόκκινο χρώμα, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι το HTX 29 Actinum 9000 της Ghost είναι όσο γερμανικό και το VW Golf...

Guerciotti Eureka: Αγωνιστικό DNA

Έχοντας ήδη την εμπειρία από το χαμηλότερο Auriga, παρέλαβα το Eureka της Guerciotti με ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς ούτε ξετρελαμένος fan της Ιταλικής σχολής ήμουν, ούτε και με εξιτάρισε τόσο πολύ το προηγούμενο ποδήλατο της εταιρίας ώστε να ανυπομονώ για το επόμενο...

Quick Spin: Niner Air 9 Carbon

H Niner είναι μία από τις πιο πολυσυζητημένες εταιρίες στο χώρο του MTB φέτος. Είναι αξιοσημείωτο ότι παρά το μικρό της μέγεθος, τα ποδήλατα της Air 9 και Jet 9 της έχουν τραβήξει για τα καλά την προσοχή του "βουνίσιου" κοινού. Σαρανταπέντε λεπτά πάνω στο ανθρακονημάτινο 29άρι Hardtail της, μου έδωσαν μια ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό...

Protek V9: Italian Stallion

H Cicli Protek είναι μια Ιταλική βιοτεχνία κατασκευής ποιοτικών ποδηλάτων, της οποίας τα προϊόντα -εάν ασχολείστε με το αγωνιστικό mountain bike- πολύ πιθανό να έχετε δεί στους ελληνικούς αγώνες, κάτω από τους "εργοστασιακούς" Έλληνες αναβάτες τους, Περικλή Ηλία και Γιώργο Παττέ...

Guerciotti Auriga: Budget racer

"Alex, θα ήθελες να δοκιμάσεις για λίγες μέρες το Auriga;" με ρώτησε ο αντιπρόσωπος της Guerciotti. Την επόμενη ημέρα το μαύρο κουρσάκι παραδόθηκε στην πόρτα μου. Με τιμή πλαισίου & πιρουνιού στην προσιτή κατηγορία κάτω του χιλιάρικου, ήταν για μένα πρώτα μάθημα ταπεινότητας και μετά δοκιμή για το iCycling.gr...

Συγκριτική δοκιμή: Futura Roma vs. Gitane Real E-Bike3 (Αν είναι το ηλεκτρικό μου αμαρτία...)

Ένα ωραίο απόγευμα προμηθευτήκαμε δύο ηλεκτρικά citybikes με γυναικείο πλαίσιο, με (κακό) σκοπό να τα βάλουμε να χτυπήσουν τα καλάθια του τιμονιού τους μεταξύ τους. Αυτά το μόνο που μας ζήτησαν ήταν να ζωντανέψουμε τις μπαταρίες τους και να τα βγάλουμε απο την πόλη που του έμελε να ζήσουν τη ζωή τους, για μια βόλτα στην όμορφη επαρχία...

Gitane No Car ηλεκτρικό ποδήλατοΈνα ξεχωριστό, "σπορτίβικο" μοντέλο της γαλλικής Gitane μου είχε τραβήξει την προσοχή από καιρό, καθότι ηλεκτρικό και κομψό συνάμα. Δοκιμάζουμε το No Car μέσα στην πόλη!

Quick Spin: Specialized Tarmac SL3 Expert

Η σειρά ανθρακονημάτινων ποδηλάτων δρόμου Tarmac SL3 της Specialized δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, έχει ήδη πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες ποδηλατικές διοργανώσεις, κάτω από κορυφαίους αθλητές...

Δοκιμή Ηλεκτρικού ποδηλάτου Futura Napoli

Το Futura Napoli δοκιμάστηκε σε μέρες καυτές, σε νύχτες υγρασίας, σε Πανελλήνια πορεία Αθήνας, Μπάνιο στο Καβούρι, συμμετοχή σε "Freeday", "Λούμπεν ποδηλατοβόλτα", Critical Mass Ride @Χανιά & "Φεγγάρι στη ρόδα" πάλι @Χανιά όπου εκεί ήταν τριχασμένη προσωπικότητα: Έκοψε βόλτες με τους συμμετέχοντες στο παιχνίδι, κουβαλούσε τον φωτογραφικό εξοπλισμό (όλο! έτσι;!) κι έσερνε τον αναβάτη του μετά τις πέμπτες ρακές.. άντε γειά μας..

Bianchi Methanol SL 9500 Carbon XT Disc

Bianchi Μethanol SL τεχνολογία του μέλλοντος, κατασκευή του παρόντος: Οι τεχνολογικές καινοτομίες από την Bianchi κάνουν το Methanol SL ένα πρωτοποριακό ποδήλατο τόσο σε σχεδίαση όσο και σε γεωμετρία...

Stevens SMC Team Carbon '09
Πριν από λίγο καιρό είχαμε παρουσιάσει το ποδήλατο του Δημήτρη Ροβάκη, το Stevens SMC Team Carbon '09, που μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση και είχα ζητήσει από το Δημήτρη όταν δεν θα έχει πολλές αγωνιστικές δραστηριότητες να μας το παραχωρήσει για τεστ....

Πριν από λίγο καιρό είχαμε παρουσιάσει το ποδήλατο του Δημήτρη Ροβάκη, το Stevens SMC Team Carbon '09, που μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση και είχα ζητήσει από το Δημήτρη όταν δεν θα έχει πολλές αγωνιστικές δραστηριότητες να μας το παραχωρήσει για τεστ. Έτσι και έγινε...

Η πρώτη μου επαφή με το ποδήλατο ήταν στην Βαρυμπόμπη στα Βασιλικά Κτήματα που μου είναι πολύ γνώριμη περιοχή και εκεί πάω τα ΜΤΒ όταν θέλω να τα δοκιμάσω σε γρήγορες διαδρομές κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα και με ανηφόρα. ήταν μια ζεστή καλοκαιρινή Κυριακή, ο κόσμος ψάχνει να βρει παραλίες για να κάνει μπάνιο να δροσιστεί, και εγώ μαζί φυσικά με μερικούς άλλους "τρελούς" που συνάντησα εκεί, πήγαμε να κάνουμε ΜΤΒ...

Από την πρώτη στιγμή που καβαλάς το Stevens καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με ένα πολύ καλό ΜΤΒ, στους στρωτούς δασικούς δρόμους είναι αρκετά γρήγορο και στα σφικτά μονοπάτια στρίβει και ρολάρει πάρα πολύ καλά...

Η διαφορά από τον αλουμινένιο σκελετό (λόγο του ΜΤΒ που έχω) στον Carbon που είναι πιο απορροφητικός, φαίνεται αμέσως στις λακκούβες. Το κατάλαβα πολύ καλά στην μέση μου! Είναι όμως αρκετά σκληρό ώστε να ανεβαίνει γρήγορα τις ανηφόρες και μάλιστα αποκρίνεται πολύ καλά στο ορθοπέταλο.

Η ώρα περνούσε επάνω σε αυτό, και η όρεξη μεγάλωνε για να συνεχίσω να κάνω ΜΤΒ και κάποια στιγμή είδα ότι είχα ακουμπήσει τα 50 χιλιόμετρα... Έτσι είχα περάσει τη μέρα μου πάρα πολύ ωραία κάνοντας με ένα όμορφο ποδήλατο μια καλή προπόνηση...

Η επόμενη επαφή μου με το ποδήλατο έγινε στον Υμηττό: Ήθελα να το δω σε πιο σφικτά ανηφορικά μονοπάτια και σε πιο κακοτράχαλους δασικούς δρόμους τι μπορεί να κάνει. Και πάλι εκεί μου έδειξε ότι είναι πολύ καλό, σκαρφάλωνε στα μονοπάτια με την σκαμμένη πέτρα αρκετά καλά και περνούσε από τα δύσκολα περάσματα χωρίς να σε ενοχλεί ιδιαίτερα.

Εκείνο όμως που θα ήθελα να τονίσω, είναι το άριστο στρίψιμο που έχει, και το λέω γιατί ακριβώς τα ίδια ελαστικά έχω στο δικό μου ΜΤΒ αλλά και της ίδιας ποιότητας και διαμέτρου εμπρός ανάρτηση και όμως το είδα να στρίβει καλύτερα...

Στα απότομα κατηφορικά μονοπάτια του Υμηττού είναι αρκετό καλό "φυσικά όχι σαν ένα FS" αλλά δεν θα σε στεναχωρήσει γιατί τον συγκεκριμένο σκελετό δεν τον αγοράζεις για να κατεβαίνεις "τέρμα γκάζι" τα δύσκολα κατηφορικά μονοπάτια, αλλά για να ανεβαίνεις αρκετά γρήγορα τις ανηφόρες και τα στρωτά δασικά κομμάτια σε διάφορους αγώνες "open" ή και επίσημους...

Είναι ο κορυφαίος σκελετός της Stevens και όπως τονίζει ο κατασκευαστής πιο κάτω, πρέπει να ξέρεις για ποιο λόγο το αγοράζεις...

Τα χαρακτηριστικά του σκελετού:

  • Προορίζεται κυρίως για XC αγώνες, έχει σπορτίφ χαρακτήρα.
  • Ελαφρύς monocoque carbon σκελετός στα 1.120gr.
  • Τιμή: € 1.300 σκελετός μόνο, κατόπιν παραγγελίας.

Τιμή πλήρους ποδηλάτου: €3.700 εξοπλισμένο όπως παρακάτω:

  Σκελετός-Εξαρτήματα
  Ποτήρια Λαιμού FSA Ahead Integrated Orbit Z 9, 1 1/8"
  Φρένα Shimano XTR BR-975 Disc 180/160mm
  Σκελετός Carbon Monocoque HMF Composite SL
  Ανάρτηση Fox 32 F80 RLC, 80mm, Lockout
  Εξαρτήματα Κίνησης
  Δισκοβραχίονας Shimano XTR FC-M970, 44-32-22
  Πίσω Σασμάν Shimano XTR RD-M972 "Shadow"
  Εμπρός Σασμάν Shimano XTR FD-M971
  Αλυσίδα Shimano CN-HG93
  Κασέτα Shimano CS-M770 11-32
   
  Τροχοί
  Κέντρα-Ακτίνες Mavic Crossmax SLR Disc CL
  Στεφάνια Schwalbe Rocket Ron Evo, 26x2.25" faltbar
  Εξαρτήματα Ελέγχου
  Τιμόνι Ritchey WCS Carbon Flatbar, 58 cm
  Λαιμός Τιμονιού Ritchey WCS 4 Axis 44 OS, 31.8mm
  Σέλα Fizik Tundra, Carbon-Gestell
  Λαιμός Σέλας Ritchey WCS Carbon 400mm
  Χειριστήρια Ταχυτήτων Shimano XTR SL-M970
  Χειριστήρια Φρένων Shimano XTR BL-M975
  Βάρος-Μεγέθη-Χρώμα
  Βάρος 9.1 kg
  Μεγέθη 16", 18", 20", 22"
  Χρώμα

"Team"

Βαθμολογία:
9/10 σαμπρελάκια

 


Περισσότερες πληροφορίες: StevensBikes.de

Αντιπρόσωπος: JustRide

A Bike+: Ποδήλατο τσέπης (σχεδόν)
Όσο καλοσχεδιασμένο και να είναι ένα αναδιπλούμενο/πτυσσόμενο ποδήλατο, ο παράγοντας που πάντα θα περιορίζει το πλήρως συμπτυγμένο του μέγεθος θα είναι η διάμετρός των τροχών του. Οι μεγαλύτεροι τροχοί δίνουν σταθερότητα και άνεση στο ποδήλατο. Αν όμως κάποιος αποφάσιζε να κάνει την "υπέρτατη θυσία", ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα;

Isaac Joule-Aerotic Pro

Έχοντας συζητήσει εδώ και καιρό με τον Αντιπρόσωπο της Isaac, Lestos Bikes, για το πότε θα παραλάμβανα προς δοκιμή το κορυφαίο ποδήλατο χρονομέτρου της εταιρείας, ε αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει την πιο κατάλληλη στιγμή...

Έχοντας συζητήσει εδώ και καιρό με τον Αντιπρόσωπο της Isaac, Lestos Bikes, για το πότε θα παραλάμβανα προς δοκιμή το κορυφαίο ποδήλατο χρονομέτρου της εταιρείας, ε αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει την πιο κατάλληλη στιγμή!

Το Joule-Aerotic ήρθε στα χέρια μου μία εβδομάδα πριν απο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μάστερ Δρόμου και ετσι, εκεί που έλεγα ότι δεν θα έτρεχα στο αγώνισμα του χρονομέτρου, τώρα λόγω του ότι θα είχα ένα από τα καλύτερα ποδήλατα χρονομέτρου στην κατοχή μου, θα το επιχειρούσα (να μην ξεχάσω επίσης να ευχαριστήσω και τον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου ποδηλάτου, Νεόφυτο Σακελλαρίδη Μάγκουρα, Πρωταθλητή Ελλάδος το 2008 στο αγώνισμα του Χρονομέτρου και φετινό Πρωταθλητή Χρονομέτρου στο Τοπικό Πρωτάθλημα Αττικής).

Λοιπόν: Έχουμε να κάνουμε με ένα ποδήλατο κάποιας συγκεκριμένης χρήσης, δηλ. για αγώνες χρονομέτρου και αγώνες τριάθλου. Μπορώ να πω ότι είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας του, άσε που άμα το δει κανείς από εμπρός ή πίσω το μόνο που θα προσέξει είναι μια απόλυτη ευθεία, σχεδίαση που το κάνει να είναι πάρα πολύ αεροδυναμικό.

Η πρώτη επαφή μου μαζί του ήταν αναγνωριστική: Έπρεπε να περάσω κάποια ώρα επάνω του για να μπορέσω να το φέρω στα μέτρα που θα με βόλευαν, κάτι που είναι ιδιαίτερα απαραίτητο σε όλα τα ποδήλατα χρονομέτρου, ώστε να μπορέσεις να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Το πιο σωστό θα ήταν να μπει στο προπονητήριο για να ρυθμιστεί, αλλά ήμουν στην περιοχή της Αμαλιάδας, η οποία προσφέρει αρκετές ευθείες, όπως και επίσης είχα την ηρεμία μου και πολύ χρόνο. Έτσι, αποφάσισα να κάνω προπόνηση στο δρόμο έχοντας μαζί μου ένα σετ με άλλεν.

Ευτυχώς που στο ύψος της σέλας έχουμε με τον Νεόφυτο ακριβώς την ίδια ρύθμιση, και χρειάστηκε να ρυθμίσω μόνο το τιμόνι και το εμπρός-πίσω της σέλας. Όταν τελείωσα με όλα αυτά ξεκίνησα να γνωρίζω τι κάνει το ποδήλατο και πραγματικά με άφησε αρκετά εντυπωσιασμένο...

Χωρίς να έχω κάνει την τρελή προπόνηση, όταν έπαιρνα τη "θέση μάχης" δηλ. έπιανα το τιμόνι από την μέση και έβαζα όλη μου την δύναμη στα πόδια, το Joule-Aerotic με εκτόξευε αμέσως στην ευθεία κοντά στα 40 χιλιόμετρα/ώρα και με βοηθούσε να κρατήσω την ταχύτητα σταθερή. Πραγματικά μιλάμε για ένα ποδήλατο που θα σε βοηθήσει να πας γρήγορα κάτι που μετράει "μέχρι και το δέκατο του δευτερολέπτου" σε αυτούς τους αγώνες!

Το ποδήλατο μου άρεσε τόσο πολύ, που την πρώτη μέρα του έβαλα 60 χιλιόμετρα το πρωί και άλλα 30 χιλιόμετρα το απόγευμα! Άσε που στο δρόμο με κοίταζαν λες και έβλεπαν κάτι εξωπραγματικό...

Γενικά, οι Carbon σκελετοί των ποδηλάτων χρονομέτρου είναι σκληροί, ώστε να μεταφέρεται όλη η δύναμη του πεταλαρίσματος στο δρόμο, προωθώντας τον ποδηλάτη όσο πιο γρήγορα γίνεται. Φυσικά, η σκληρή αυτή αίσθηση δεν δημιουργεί πρόβλημα, αφού τα ποδήλατα αυτά δεν προορίζονται για να καλύψουν αποστάσεις μεγαλύτερες από 50 χιλιόμετρα.

Πέρασα τέσσερις μέρες μαζί του και μπορώ να πω γράφοντας σχεδόν 250 χιλιόμετρα, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και συνειδητοποίησα τι σημαίνει να έχεις ένα κορυφαίο ποδήλατο χρονομέτρου για να πας να τρέξεις σε αγώνα χρονομέτρησης και τι ψυχολογία σου δίνει!

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του σκελετού:

  • Ζυγίζει 1380g. στο Small μέγεθος.
  • Είναι κατασκευής monoque.
  • Κατασκευασμένος από Ultra High Carbon 440 GPa.
  • Τα καλώδια περνάνε μέσα από τον σκελετό, για καλύτερη αεροδυναμική.
  • Isaac monocoque πιρούνι με διπλής διαμέτρου steerer.
  • Isaac σχεδιασμένο και κατασκευασμένο παλουκόσελο.
  • FSA orbit-carbon ασύμμετρος εμπρός λαιμός.
  • Τιμή σκελετού: €2.499,00 

Να τονίσουμε ότι ο ιδιοκτήτης του το έχει εξοπλισμένο με την σειρά της Shimano Dura-Ace του 2009 ("7900") η οποία δουλεύει καταπληκτικά και φοράει το πολύ εντυπωσιακό Carbon τιμόνι της Pro, "Missile".

Οι τροχοί που χρησιμοποίησα στο τεστ είναι οι γνωστοί Fast Forward F4 οι οποίοι δούλευαν πάρα πολύ καλά αν και δεν έχουν πολύ μεγάλο προφίλ (38mm) για αγώνες χρονομέτρου. Την ημέρα του αγώνα βέβαια, φόρεσα πίσω κλειστό τροχό ο οποίος έκανα σημαντική διαφορά...

Άφησα επίτηδες για το τέλος τη σέλα Selle Italia T1 Kevlar, η οποία είναι ίσως η πιο τέλεια που εχω καβαλήσει σε ποδήλατο χρονομέτρου και δεν με κούρασε καθόλου, αν και έκανα πολλά χιλιόμετρα σε λίγες μέρες.

 

Βαθμολογία:
9/10 σαμπρελάκια

 


Περισσότερες πληροφορίες:Isaac-Carbon.info

Αντιπρόσωπος:LestosBikes.gr

TIME RXR Ulteam 2009

Το Time RXR Ulteam είναι ένας σκελετός που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση, από την πρώτη φορά που είδα φωτογραφία του στον ξένο τύπο. Η υπόσχεση του αντιπροσώπου για ποδήλατο δοκιμής όταν παραλάβει τα πρώτα κομμάτια, με είχε καθίσει σε αναμμένα κάρβουνα...

Ridley Ignite 2009
Όταν πήγα να επιστρέψω το Ridley Noah 2009 μετά τη δοκιμή του, μου έγινε η πρόταση από τον αντιπρόσωπο να δοκιμάσω το κορυφαίο Mtb της Ridley Ignite, προτού καν το παραλάβει ο Κύπριος Πρωταθλητής Γιώργος Φάττας. Κορυφαίο ποδήλατο και πρώτη δοκιμή για την Ελλάδα; Πως να πω όχι;

Isaac Ultrasonic 2009

Όταν έμαθα πως ο αντιπρόσωπος της Isaac, Lestos Bikes είχε παραλάβει το νέο ποδήλατο δρόμου UltraSonic 2009 και ότι υπήρχε κομμάτι στη διάθεση μου για δοκιμή, δεν έχασα χρόνο. Πηγαίνοντας να το παραλάβω, είδα ένα κατάλευκο και πολύ εντυπωσιακό κουρσάκι που "ζητούσε χιλιόμετρα"...

Isaac Impact 2009
Η Γερμανική Isaac είναι γνωστή για τα ποδήλατα δρόμου χρονομέτρου που κατασκευάζει. Σήμερα όμως θα γνωρίσουμε τον μοναδικό σκελετό mtb που παράγει, ο οποίος μάλιστα είναι κατασκευασμένος από carbon. Για τις ανάγκες της δοκιμής μας, ο αντιπρόσωπος έδεσε ένα ποδήλατο ειδικά για εμάς, ντύνοντας το με γκρουπ Shimano XT και ένα σύνολο επώνυμων και αξιόπιστων εξαρτημάτων...