Διαφήμιση
Η Colnago αποκαλύπτει τρία ποδήλατα από τη γκάμα της για το 2013

Μόλις πριν από λίγες ώρες η Colnago, μέσω του λογαριασμού της στο Twitter, ενημέρωσε ότι σήμερα θα αποκαλύψει στο site της 3 μοντέλα από τη γκάμα ποδηλάτων της για το 2013... Απολαύστε τα, αν και έτσι όπως πάμε ετοιμαστείτε να δείτε τα μοντέλα του 2014 πριν από τον Σεπτέμβρη!


Colnago C59 Disc

C59 Disc
Για το 2013 το δημοφιλές μοντέλο C59 προσφέρεται και σε έκδοση Disc, η οποία όμως διατηρεί τη συμβατότητα με μηχανικές δαγκάνες φρένων. Τα υδραυλικά δισκόφρενα του νέου Colnago αξιοποιούν το πρότυπο Post-Mount, δισκόπλακες 140mm και φέρουν το λογότυπο "C59", χωρίς να ανακοινώνεται επίσημα ο κατασκευαστής που είναι η ιταλική Formula (το λογότυπο της εταιρίας είναι εμφανές στα μπλοκάζ των τροχών και τις μανέττες φρένων). Αυτό σημαίνει ότι η Formula έχει ενσωματώσει στις υδραυλικές μανέττες φρένων της ηλεκτρονικές αλλαγές συμβατές με τη Dura-Ace Di2 της Shimano -άραγε είναι 10πλές ή 11πλές; Η μπαταρία της Di2 δε φαίνεται πουθενά, συνεπώς η Colnago χρησιμοποιεί κάποια εσωτερική ή την έχει τοποθετήσει στο αριστερό ψαλίδι, κοντά στη μεσαία τριβή (κρυμμένη από το στεφάνι του πίσω τροχού).

Μαζί με το νέο C59 κάνουν την εμφάνιση τους και οι νέοι τροχοί της Colnago, "Artemis Disc" που -όπως σωστά θα μαντέψατε- είναι συμβατοί με δισκόφρενα. Τα κέντρα των τροχών φαίνεται να είναι της Formula, και τα στεφάνια από carbon.

Colnago Prestige
Colnago Prestige

Prestige
Μάλλον λιγότερο εντυπωσιακό και περισσότερο αναμενόμενο, το Prestige προορίζεται για Cyclocross, με carbon πλαίσιο & πιρούνι, σειρά Shimano Ultegra Di2 και ...μηχανικά δισκόφρενα Avid. Το νέο πλαίσιο προσφέρει άνετο χώρο γύρω από τα ελαστικά και ειδική καμπύλη στον κόμβο οριζόντιου/κάθετου σωλήνα για να μην πονά ο ώμος του αθλητή όταν κουβαλά το ποδήλατο (σ.σ. για όσους δε το γνωρίζουν, το τρέξιμο κουβαλώντας το ποδήλατο είναι μέρος του Cyclocross).

Colnago K.Zero
Colnago K.Zero

K.Zero
Το K.Zero είναι ένα ποδήλατο χρονομέτρου με υψηλή αεροδυναμική, χάρη στον μελετημένο σχεδιασμό του και τις χωνευτές δαγκάνες φρένων. Τηρεί τους σχεδιαστικούς περιορισμούς που έχει επιβάλλει η UCI για τα ποδήλατα αυτής της κατηγορίας και είναι συμβατό μόνο με ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων με μηχανικές και ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων. Με ευθείες γραμμές, "κρυφές" δαγκάνες φρένων, σχετικά λιτή βαφή και χωρίς εμφανή καλώδια, δύσκολα θα συναντήσετε πιο "καθαρό" ποδήλατο από σχεδιαστικής άποψης.