Με μια κίνηση-έκπληξη, η BMC αποκάλυψε ότι το κορυφαίο της hardtail από το 2016 δεν θα είναι πλέον hardtail! Το softail, μια παλιά σύλληψη-υβρίδιο hardtail και fs, επιστρέφει από τη λήθη ανανεωμένο χάρη στο Impec R&D Lab του ελβετικού οίκου και βαφτίζεται πλέον MTT (Micro Travel Technology). Οι μηχανικοί του Impec Lab δαπάνησαν 2 χρόνια στην έρευνα και εξέλιξη του softail τους, ώστε να είναι αποδοτικό, γρήγορο και άνετο.
Με την τεχνολογία MTT, δεν υπάρχουν αρθρώσεις όπως σε ένα fs ή συμβατικό softail. Τα στελέχη των ψαλιδιών έχουν "προγραμματισμένη" ενδοτικότητα χωρίς να χάνουν τη στρεπτική ακαμψία που ήταν χαρακτηριστική του hardtail Teamelite. Ο αποσβεστήρας XCell (το μαύρο ελαστικό κομμάτι μεταξύ κυρίως πλαισίου και άνω ψαλιδιών) διατίθεται σε τρεις διαφορετικές σκληρότητες και η BMC υπογραμμίζει ότι με το MTT δεν υπάρχει η παραμικρή απώλεια δύναμης του αναβάτη. Το σύστημα προσφέρει 15mm διαδρομής στον πίσω τροχό.
Η παντελής έλλειψη αρθρώσεων και η εσωτερική δρομολόγηση καλωδίων εξασφαλίζουν ένα καθαρό αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και λιγότερα σημεία για να μαζευτεί λάσπη. Η επιβάρυνση στη ζυγαριά είναι μόλις λίγα γραμμάρια, αφού το πλαίσιο του νέου Teamelite ζυγίζει μόνο 1.080gr σε μέγεθος medium.
Το ολοκληρωμένο ποδήλατο Teamelite 01 θα διατεθεί στην αγορά σε 3 εκδόσεις:
Κάθε έκδοση του ποδηλάτου έχει διαφορετικό χρώμα, ενώ το σκέτο πλαίσιο πιθανότατα θα διατίθεται με τα χρώματα του Julien Absalon (έκδοση ποδηλάτου XTR Di2). Η BMC αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Ksports.