Η κατασκευάστρια αναρτήσεων Marzocchi, μετά την πώληση της στην Tenneco, αλλάζει την πολιτική των εγγυήσεων της σχετικά με τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα άλλη από αυτή στην οποιά χρησιμοποιούνται. Πιο συγκεκριμένα, ο αγοραστής/ιδιοκτήτης της ανάρτησης έχει την υποχρέωση να αναζητά εγγύηση από το κατάστημα που προμηθεύτηκε το προϊόν κι όχι από τον τοπικό διανομέα που βρίσκεται το προϊόν στην περίοδο βλάβης.
Για παράδειγμα:
Εάν ζείτε στην Ελλάδα αλλά έχετε αγοράσει το πιρούνι σας από την Αμερική και το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα (π.χ. ξεφλούδισμα χρώματος, ρωγμή κ.α.), ενώ βρίσκεται ακόμη στην περίοδο που καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή, τότε για τη δωρεάν επισκευή ή όποια άλλη αποζημίωση προβλέπεται (μερική ή ολική αντικατάσταση του πιρουνιού) θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα από το οποίο προμηθευτήκατε το πιρούνι, και όχι σε τοπικό σας κατάστημα ή τον Έλληνα αντιπρόσωπο.
Αυτό σημαίνει πως θα χρειαστεί να επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά της αποστολής του πιρουνιού σας πίσω στην Αμερική αλλά και της επιστροφής του σε εσάς, καθώς και να μείνετε χωρίς πιρούνι για τη διάρκεια της διαδικασίας. Ίσως λίγο βαρύ για τον μέσο MTBή που δε διαθέτει περισσότερα από ένα ποδήλατα, και ψώνισε το Marzocchάκι του από τα ξένα εκμεταλλευόμενος το χαμηλό δολάριο...