Διαφήμιση

Σημεία των καιρών: A.N.T.I. Chain ReactionΑν είστε ποδηλάτης και έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, το πιθανότερο είναι ότι γνωρίζετε το ηλεκτρονικό κατάστημα ChainReactionCycles.com. Ίσως εσείς ή κάποιος φίλος σας να έχετε ψωνίσει από εκεί, απολαμβάνοντας την -κατά γενική ομολογία- υποδειγματική εξυπηρέτηση και τις φθηνές τιμές που προσφέρει η επιτυχημένη επιχείρηση με έδρα το Ballyclare της Βόρειας Ιρλανδίας. Αυτό που ίσως να μη γνωρίζετε, είναι το κίνημα "A.N.T.I. Chain Reaction" που ξεκίνησε πρόσφατα από μία ομάδα Ισπανών εμπόρων ποδηλάτων, που τα τελευταία χρόνια είδαν τις επιχειρήσεις τους να ζημιώνονται από τον ανταγωνισμό των μεγάλων διαδικτυακών καταστημάτων.

Στην ιστοσελίδα www.antichainreaction.com οι Ισπανοί έμποροι ποδηλάτων δηλώνουν τη θέση τους και εξηγούν τα επιχειρήματα τους. Δε φταίει το διαδίκτυο ούτε ο καταναλωτής, λένε, το πρόβλημα ξεκινά από τους ίδιους τους κατασκευαστές ποδηλάτων και εξοπλισμού, που με την πολιτική διάθεσης των προϊόντων τους ευνοούν το φαινόμενο. Παρά την ονομασία του κινήματος, οι διαμαρτυρόμενοι έμποροι ποδηλάτων δεν στοχεύουν μόνο το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (πιθανότατα επέλεξαν το όνομα αυτό ως αντιπροσωπευτικό, λόγω της αναγνωρισιμότητας του Chain Reaction Cycles), αλλά το γενικότερο φαινόμενο που έχει χτυπήσει τον κλάδο τους. Ζητούν από τις ίδιες τις εταιρίες να τους στηρίξουν, υπογραμμίζοντας ότι ο καταναλωτής είναι πάντα ελεύθερος να κάνει τις αγορές του όπου θέλει, άρα η αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο ριζικά.

Βέβαια, δεν έχουν πληγεί μόνο ο Ισπανοί έμποροι ποδηλάτων από το μεγάλα διαδικτυακά ποδηλατικά καταστήματα, το πρόβλημα έχει λάβει παγκόσμιες διαστάσεις αφού ο τρόπος που λειτουργούν τα "μικρά" ποδηλατάδικα της Ισπανίας, εκ φύσεως δεν μπορεί να διαφέρει πολύ από τον τρόπο που λειτουργούν τα ελληνικά, τα ιταλικά, τα γαλλικά κ.ο.κ. -αν ρωτήσετε στο κοντινότερο σας ποδηλατικό κατάστημα, είναι σίγουρο ότι θα έχουν άποψη πάνω στο θέμα!

Μια ανάγνωση της σελίδας www.antichainreaction.com ίσως σας δώσει μια διαφορετική οπτική γωνία από αυτή που είχατε μέχρι σήμερα για την ποδηλατική αγορά, ως καταναλωτές. Η ποδηλατική "πίτα" έχει μεγαλώσει πολύ -μαζί και τα προβλήματα της...