Διαφήμιση
Specialized S-Works Epic 2011?

Απευθείας από το Twitter stream του Christophe Sauser σας παραθέτουμε -επεξεργασμένες για καλύτερη ευκρίνεια- τις δύο φωτογραφίες που δημοσίευσε ο πολλάκις χρυσός "Susi" από το νέο του S-Works Epic με το οποίο θα αγωνίζεται σε Marathon και XC. Εκ πρώτης όψεως, αυτό που παρατηρείται άμεσα είναι ένα διακριτικότερο χρωματικό μοτίβο, με κυρίαρχο χρώμα το ματ μαύρο και κόκκινες/λευκές πινελιές. Κατά πάσα πιθανότητα, αυτός θα είναι ένας από τους χρωματικούς συνδυασμούς στους οποίους θα προσφέρεται και το S-Works παραγωγής.

Στον τομέα των αναρτήσεων, φαίνεται να μην έχει αλλάξει κάτι (που να είναι πολύ εμφανές τουλάχιστον). Περιφερειακός εξοπλισμός Sram/Avid και μετάδοση 2χ10 με τον γνωστό σύστημα δισκοβραχίονα της Specialized, "OS BB" (BB30). Κοιτώντας όμως προσεκτικά το πίσω μέρος του ποδηλάτου, παρατηρούμε κάποιες ξεκάθαρες αλλαγές:

  1. Τα άνω ψαλίδια (seatstays) φαίνονται να έχουν αυξημένη διατομή σε σχέση με το τρέχον μοντέλο 2009/2010.
  2. Υπάρχει γέφυρα (seatstay bridge) που τα συνδέει.
  3. Τα κάτω ψαλίδια (chainstays) φαίνεται να έχουν γίνει μικρότερα σε διατομή στην πλευρά που κοιτάζει τη μεσαία τριβή (μπορεί να είναι οφθαλμαπάτη λόγω τον μεγαλύτερων άνω ψαλιδιών, μπορεί και όχι).
  4. Ο άξονας του πίσω τροχού τηρεί τo τελευταίο πρότυπο της αγοράς, με πλάτος 140mm (αντί 135mm) και νύχια με βιδωτές αρπάγες.
Specialized S-Works Epic 2011?

Οι παραπάνω βελτιώσεις υποδεικνύουν ένα S-Works Epic με σίγουρα αυξημένη ακαμψία στο πίσω μέρος του. Καμία ενημέρωση αν έχουμε αλλαγές και στο βάρος του ποδηλάτου, αλλά μπορούμε με σιγουριά να σας πούμε ότι αν κάτι τέτοιο υφίσταται μιλάμε για ένα σύνολο -έστω και οριακά- ελαφρύτερο. Εξάλλου, στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται αμυδρά πλέξη carbon στο στεφάνι του τροχού, κάτι που αν ισχύει, είναι βέβαιο ότι το νέο άλογο της εταιρίας από το Morgan Hill θα ζυγίζει λιγότερο από τον προκάτοχο του. Καμία υπόνοια ακόμη για το αν οι αλλαγές αυτές θα περιοριστούν μόνο στην κορυφαία έκδοση S-Works ή αν θα δουμε έστω κάποιες από αυτές (πλην των carbon στεφανιών) στα μικρότερα αδέλφια του -κάτι που όμως θα ανέβαζε το κόστος τους δεδομένου ότι δεν υπάρχουν προσιτοί πίσω τροχοί με άξονα 140mm. Για οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία πέσει στα "πλοκάμια" μας, θα σας ενημερώσουμε!