Yeti ARC Carbon XTR/Fox iCD

Η Yeti είναι μία από τις ιστορικότερες εταιρίες στο χώρο του mountain bike και το ARC αποτελεί το πιο κλασικό μοντέλο της. Πρόσφατα συναντηθήκαμε με τον αθλητή Μανώλη Παπαϊωάννου, ιδιοκτήτη ενός πανέμορφου όσο και ιδιαίτερου ARC Carbon, το οποίο και σας παρουσιάζουμε. Το ARC του Μανώλη έχει συναρμολογηθεί με τροχούς Reynolds 29 Carbon, σειρά Shimano XTR M980, λαιμό σέλας / τιμονιού Thomson και πιρούνι Fox Float 29 100mm με ηλεκτρονικό κλείδωμα iCD. Μαζί με τη μπαταρία του iCD και τα πετάλια Crank Bros 4Ti, το τελικό βάρος του ποδηλάτου είναι στα 9.5Kg.

Yeti ARC Carbon XTR/Fox iCD

Γνώμονας για την επιλογή των εξαρτημάτων στο ARC Carbon του Μανώλη ήταν η ποιότητα και η αξιοπιστία τους, πολύ περισσότερο από το χαμηλό βάρος. Ο εξοπλισμός του ποδηλάτου έπρεπε να συμβαδίζει με την υψηλή ποιότητα και όμορφη εμφάνιση του carbon πλαισίου (με βάρος 1.17Kg στο μέγεθος Medium) φινιρισμένου στο χαρακτηριστικό τιρκουάζ χρώμα της Yeti. Έτσι, μια πλήρης σειρά XTR M980 ήταν η πρώτη επιλογή για το αγωνιστικό του hardtail. Εξαιτίας του δισκοβραχίονα FC-M980 Trail (26/38Τ) όμως, το εικονιζόμενο ARC Carbon δεν διαθέτει πάτημα για τις "δύσκολες ώρες", αφού η χαμηλότερη του σχέση είναι η 0.72 (26x36) σε αντίθεση με την 0.67 (24x36) που βρίσκει κανείς στα περισσότερα 29άρια.

Yeti ARC Carbon XTR/Fox iCD

Αυτό που καθιστά το συγκεκριμένο ARC Carbon ιδιαίτερο είναι το iCD ηλεκτρονικό κλείδωμα του Fox Float 29 πιρουνιού του. Η Fox σε συνεργασία με τη Shimano (της οποίας είναι η εικονιζόμενη Di2 μπαταρία) ανέπτυξε έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό κλειδώματος πιρουνιού, συμβατό με την πλατφόρμα e-tube της ιαπωνικής εταιρίας. Αυτό σημαίνει όχι μόνο ότι το iCD χρησιμοποιεί καλωδιώσεις και μπαταρία Shimano Di2, αλλά επίσης ότι με την έλευση της νέας Di2 σειράς XTR 9050, το πιρούνι και οι εκτροχιαστές θα μοιράζονται την ίδια μπαταρία -κάτι που δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα επιπλεόν ~150gr της μπαταρίας/καλωδίωσης μόνο για το lockout.

Yeti ARC Carbon XTR/Fox iCD

"Το ποδήλατο με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή με την αμεσότητα του" περιγράφει ο τυχερός ιδιοκτήτης. "Ακούει στο πετάλι και είναι πολύ γρήγορο, ενώ στρίβει πολύ καλύτερα απ' ότι αρχικά ήλπιζα, δεδομένων των μεγάλων τροχών του. Η γεωμετρία του είναι επίσης πολύ καλή". Εμείς εντυπωσιαστήκαμε από την εξαιρετική ποιότητα φινιρίσματος, την εσωτερική δρομολόγηση των καλωδίων ταχυτήτων και τον πίσω άξονα 142x12mm, ενώ λεπτομέρειες που κερδίζουν είναι το ιδιοφυές πίσω νύχι και το επιβλητικό, ανάγλυφο σήμα στο κούτελο. Καλές διαδρομές Μανώλη και ελπίζουμε σε μελλοντική -έστω σύντομη- δοκιμή του Yeti ARC Carbon σου!