Πλήρως επανασχεδιασμένο Air 9 RDO από τη Niner

Η ιστορία της Niner είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα 29άρια mountain bikes. Διαθέτοντας πάντα στη γκάμα της μερικά από τα ομορφότερα και πιο εξελιγμένα ποδήλατα βουνού που υπάρχουν στην αγορά, δείχνει να μην επαναπαύεται ούτε στιγμή: Η τελευταία γενιά αγωνιστικών mountain bikes του αμερικανικού οίκου έκανε "πρεμιέρα" με το πλήρους ανάρτησης RKT 9 RDO πριν μερικούς μήνες, και το ολοκαίνουργιο AIR 9 RDO ν' ακολουθεί. "Bigger is Still Better" λέει η Niner, μόνο που τώρα -σύμφωνα με την ίδια- πρόκειται για ταχύτερα και πιο εξελιγμένα δίτροχα.

Niner Air 9 RDO - CMYKNiner Air 9 RDO - Red

Σχεδίαση

Το νέο AIR 9 RDO ενσωματώνει ολόκληρη την εμπειρία και τεχνογνωσία της Niner όσον αφορά γεωμετρία και υλικά. Είναι το καλύτερο μέχρι σήμερα αγωνιστικό τους hardtail το οποίο είναι ευπροσάρμοστο, ανθεκτικό και προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Η ταυτότητα του νέου πλαισίου χαρακτηρίζεται από μια πιο τολμηρή αισθητική, στα πρότυπα του RKT 9 RDO: Υπερμεγέθη στοιχεία καθορίζουν το κυρίως τρίγωνο, με λεπτότερα ψαλίδια που προσφέρουν ενδοτικότητα όσο και γρήγορη επιτάχυνση.

Niner Air 9 RDO

Χαρακτηριστικά

Η γεωμετρία R[E]volution του AIR 9 RDO εξυπηρετεί τον αναβάτη που επιθυμεί ένα κατά κύριο λόγο σβέλτο αγωνιστικό ποδήλατο. Ακολουθώντας τα πρότυπα του RKT 9 RDO, το νέο AIR δίνει χαμηλότερη θέση τιμονιού ώστε ο αναβάτης του να έχει μια πιο επιθετική θέση οδήγησης. Το μεγαλύτερου μήκους cockpit σε συνδυασμό με μια πιο χαλαρή γωνία στο κούτελο δίνει μια ακόμη πιο αγωνιστική αίσθηση και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών σε γρήγορα περάσματα από τα μονοπάτια. Οι αναβάτες που θέλουν ένα πιο "fun" στήσιμο για το κορυφαίο hardtail της Niner μπορούν να τοποθετήσουν πιρούνι διαδρομής 120mm, το οποίο υποστηρίζεται κανονικά από το πλαίσιο. Το στήσιμο αυτό θα σηκώσει το τιμόνι προσφέροντας μια πιο ουδέτερη, άνετη θέση οδήγησης. Τα ψαλίδια έχουν κοντύνει κατά 4mm (μήκος 435mm) προκειμένου να προσφέρουν γρήγορη επιτάχυνση χωρίς να θυσιάζεται η ισορροπημένη αίσθηση οδήγησης του ποδηλάτου.

Niner Air 9 RDO

Κατασκευή

Το νέο πλαίσιο AIR 9 RDO κατασκευάζεται με τη μέθοδο Carbon Compaction System της Niner, προσφέροντας ένα αποτέλεσμα με περισσότερο carbon και λιγότερη ρητίνη. Έτσι επιτυγχάνεται 10% μείωση βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αφού το νέο πλαίσιο είναι περίπου 125gr ελαφρύτερο, χωρίς να επηρεάζεται η αντοχή του.

Προοριζόμενο αρχικά για πλαίσια πλήρους ανάρτησης, το Boost 148 βελτιώνει εξίσου τα hardtail πλαίσια. Το μεγαλύτερο άνοιγμα των ψαλιδιών προσφέρει καλύτερη στρεπτική ακαμψία για το πίσω τρίγωνο καθώς και την τοποθέτηση ανθεκτικότερων τροχών, λόγω της γωνίας των ακτίνων. Η σημαντική αυτή αλλαγή στη γεωμετρία επιτρέπει στους μηχανικούς της εταιρίας να φέρουν τον πίσω τροχό πιο κοντά στη μεσαία τριβή, αλλά και τη συμβατότητα με εμπρόσθιο δίσκο 38 δοντιών.

Niner Air 9 RDO

Μετατροπή σε μονοτάχυτο (αν σας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο)

Το πλαίσιο δέχεται μεσαία τριβή τύπου PF30 αλλά και το πατενταρισμένο Niner BioCentric 30 που υποστηρίζει δισκοβραχίονες με άξονα 24mm συν τη δυνατότητα ρύθμισης τάσης της αλυσίδας, όσο και θέσης άξονα του δισκοβραχίονα.

Δρομολόγηση καλωδιών

Το νέο AIR 9 RDO διαθέτει ένα "παράθυρο" κάτω από τη μεσαία τριβή, για ευκολότερη πρόσβαση στα εσωτερικής δρομολόγησης καλώδια. Με την αφαίρεση του καπακιού, η αντικατάσταση συμβατικών ή Di2 καλωδίων γίνεται εύκολη υπόθεση.

Niner Air 9 RDO 

Τίποτα δεν έμεινε απείραχτο

Για λόγους αύξησης της άνεσης το νέο πλαίσιο απαιτεί λεπτότερο λαιμό σέλας με διάμετρο 27.2mm. Επίσης, το μόνο μεταλλικό κομμάτι του πλαισίου είναι πλέον η υποδοχή του πίσω δισκόφρενου, στο αριστερό κάτω ψαλίδι.

Διαθεσιμότητα

Η διάθεση του νέου κορυφαίου hardtail της Niner θα ξεκινήσει από τον Ιούνιο, ενώ οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει.